עיצוב משרדים

משרד הינו חלל עבודה חשוב ביותר, בו אנו נמצאים חלק רב מאוד מהיום שלנו. סביבת עבודה נעימה, נוחה ואסתטית היא חשובה ביותר ויש בידה בכדי ליעל את העבודה עצמה ולהפוך אותה לאפקטיבית יותר. עיצוב נכון של משרד, בהתאם ללקוחות המגיעים אליו ולאנשים העובדים בו- אינה עבודה פשוטה כל כך, ובעזרת מעצבים מיומנים ניתן לבצעה בצורה אפקטיבית ומקצועית. המעצבים בסטודיו שירלי בר בעלי נסיון רב בעיצוב משרדים בצורות שונות וסגנונות שונים, וידעו להכניס את אופי את אופי העובדים בו לאופי העיצוב, תוך התחשבות כמובן בתנאים הקיימים ויצירת מרחב שימושי ונוח.

בכדי לעצב משרד בצורה חכמה, העולה על הדרישות שלכם, כדאי להעזר במעצבת שתנחה אתכם ותצליח ליישם את הרצונות והשאיפות שלכם ממשרד זה.

מהו עיצוב פנים למשרדים?

כאשר אנו מעצבים משרד אנחנו צריכים לעשות עבודה מקדימה עם בעל המשרד, לדון בשאלות חשובות אשר תשובותיהן יעזרו לנו לתכנן ולעצב את החלל באופן המתאים ביותר. עלינו לקחת בחשבון את כל מאפייני המשרד והם: כמות העובדים, תפקידי העובדים, חלוקה למחלקות, מיקום חדרים שונים, מיקום חדרי מנהלים, מיקום חדר ישיבות, מיקום קבלה ומיקום חדרי שירותים ומטבח. לאחר שדנים בחלוקת החלל באופן המתאים למשרד זה ספציפית, יש לדון בעיצוב החלל אשר יקבע לפי סוג המשרד וייעודו, סוג הלקוחות המגיעים למשרד, השירותים שמספק המשרד ומה הוא רוצה לשדר. כך נוכל לבחור בסגנון עיצוב מתאים תוך התייחסות לחומרים המתאימים לשימוש במשרד זה, הצבעים וכו'.

יתרונות לעיצוב משרדים

  • ניצול מקסימלי – צוות הסטודיו של שירלי בר הינו מקצועי ביותר ויעזור לכם לנצל את כל החלל הקיים במשרד שלכם, כך שתוכלו להפיק ממנו את המקסימום על ידי תכנון מקצועי וחכם.
  • יצירת רושם ראשוני – המראה החיצוני של המשרד שלנו הוא זה היוצר את הרושם הראשוני אצל לקוחותינו. כאשר משרד מעוצב בטוב טעם ונעים לשהות בו, הוא גם ייתפס כמשרד שכדאי להיות לקוח שלו, כמשרד מוצלח וחיובי.
  • שימוש באלמנטים שיווקיים – היום משרדים המשווקים בצורה נכונה אינם צריכים לרדוף אחרי הלקוחות, ההפך, נדמה שהלקוחות באים מעצמם כי כיף להם שם, המוצר נראה להם נחשק בלי שנאמר על המוצר שהוא "נחשק". עיצוב טוב וחכם למשרד שלכם הוא השיווק הטוב ביותר למוצר שאותו אתם רוצים למכור.
  • סביבה נוחה – כאשר אנחנו מעצבים משרד עלינו לשים דגש על נוחות. חשוב שיהיה ללקוחות נוח ונעים וכך גם לעובדי המשרד.
  • עיצוב המתאים למשרד – שימוש במעצבת מקצועית תעזור לכם להימנע מטעויות של חוסר ניסיון, היא תעזור לכם בבחירת התאורה, סוגי השולחנות והדלפקים המתאימים למשרד שלכם, כך שמשרדכם יהיה גם יפה וגם פרקטי.

 שאלות נפוצות

  • מה הדבר הראשון שעלינו להחליט לפני עיצוב המשרד?
    קודם כל עלינו להחליט מהו ייעוד המשרד. עלינו לעצב את המשרד לפי האופי שלו ולי השאיפה של בעלי המשרד מהחלל. יש לחלק את החלל בצורה המתאימה ולעצב על פי סגנון העיצוב המתאים. לכל משרד אופי שונה, כמות עובדים שונה, מוצר שונה שברצונו למכור, סגנון עבודה שונה ועוד. לכן, אין סגנון עיצוב מנחה למשרדים, זוהי החלטה שבעלי המשרד צריכים לקבל בהתאם לייעודו של משרדם.
  • איך ליצור אווירה ביתית ונעימה במשרד?
    בכדי ליצור סביבה נעימה במשרד יש לעצבו בפרופורציות ובהתאמה לגוף האדם. תקרה גבוהה ומרחבים ריקים עם צבעים קרים עלולים ליצור תחושה מנוכרת ולגרום לעובדי המשרד וללקוחותיו לחוש באי נעימות במשרד.
  • איך לשמור על נוחות הלקוחות במשרד?
    נוחות הלקוחות במשרד יכולה לבוא לידי ביטוי בשתי צורות, האחת היא התחושה הכללית במשרד והשנייה היא נוחות פיזית. על ידי עיצוב נכון המתאים למשרד ולסוג לקוחות המשרד נצליח ליצור אווירה נעימה ונוחה ללקוחות. בנוסף, בכדי ליצור נוחות פיזית יש לשלב ספסלי המתנה נוחים, כיסאות ישיבה מרווחים וכלים נוספים שיגרמו להרגשת נוחות ונועם בקרב הלקוחות, כגון: מתקן לשתיית מים מינרלים.
  • מה חשוב לשים לב בבחירת משרד לפני עיצובו?
    בין אם בוחרים חלל חדש לעיצוב המשרד לבין אם משפצים את המשרד הקיים, יש לקחת בחשבון את כל מאפייני המשרד והם: כמות העובדים, תפקידי העובדים, חלוקה למחלקות, מיקום חדרים שונים, מיקום חדרי מנהלים, מיקום חדר ישיבות, מיקום קבלה ומיקום חדרי שירותים ומטבח. במידה ומשפצים משרד, יש לחשוב מה היה חסר לנו במשרד הקודם ומה אנחנו רוצים לשפר הפעם. האם החלוקה של החלל הייתה שגויה ויצרה אי נוחות במשרד? האם העיצוב לא היה מתאים למוצר הנמכר במשרד? האם לא היו מספיק החדרים? האם היו יותר מדי חדרים מיותרים? האם חדר השירותים היה קטן מדי? האם הייתה סביבה נעימה ונוחה ללקוחות? כל השאלות האלה יעזרו לכם לקבל החלטות חשובות בנוגע לעיצוב החדש של משרדכם.